Alla inlägg den 15 augusti 2009

Av Anna - 15 augusti 2009 19:27

Igår kväll kom det fram en man till Peter och ville ställa några frågor och även filma honom på samma gång,fick inte kläm på om han jobbade inom tv eller skulle ha det för privat bruk..eller nåt...Ja medan han gjorde detta så fick jag vänta på Peter för vi skulle gå till dom andra i L-K och dricka kaffe.

Sådär satt jag på en liten kärra och kolla runt lite...ja ni ser ju vad det är för lokal...det här dansbands livet är nog inte alltid så glamouröst..ler


Av Anna - 15 augusti 2009 11:15

Hej! Under en tid här så har det blivit en del påhopp här inne,som gäller en kompis till mej.Vilket jag tycker är himla tråkigt!Jag har inte lagt mej i det tidigare,men nu är jag riktigt SUR!! Så nu under några dagar så kommer kommentarerna att godkännas först.Man kan tycka olika om saker och ha en åsikt,men påhopp gillar jag inte! Denna sidan vill jag ska vara glad och positiv! Det är ju så mycket roligare och läsa sånt.Eller hur?

Ha en bra Lördag!//Kram Anna//

Av Anna - 15 augusti 2009 10:48

Jaa men det är det värt! Tack grabbar för igår! Fint väder mycket folk.

Träffade lite nytt folk.Virre med mamma och Ulrika som fick sej en dans

med Stefan(Å jag med!)Highlights spelade där också,ett duktigt gäng!

Och det råkade jag ju säga till Peter,då fick jag till svar:Jaha? ska du

börja blogga om dom nu också? ha ha!..han e rolig han...

Dom tillhörde ju dom här banden som bara fick vara med en gång i dans-

bandskampen..he he...Peter var som vanligt  busig...Stefan var lite

sprallig fast han hade ont i ryggen(tror jag..)Det var inte så mycket

röj på scenen som det brukar vara.Jag hoppas du mår bättre idag

Stefan! Och till Micke,Trond,Tobbe och Morgan ni var också som

vanligt:Väldigt trevliga!! Här kommer mina bilder från Packhuskajen

igår kväll.Kram till er grabbar och alla fanz här!//Anna




Presentation


LarzKristerzfanzone.Bloggen för LK fans!

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards