Alla inlägg den 26 september 2009

Av Anna - 26 september 2009 16:57

Ja det blev lite schottis och vals efteråt igår

också, och det uppskattades!

   

Malin tar kort och Tobbe gömmer sej...

        


Av Anna - 26 september 2009 16:36

Året då allting hände

Älvdalen. Ny skiva, nya utmaningar. Vi satte oss ner med Larz-Kristerz för att prata om året som gått.

Läs också:

Bert Karlsson: "Jag är irriterad att jag missade dem"
Nöjesbloggen:Vi har tjuvlyssnat på sex låtar och ätit Larz-Kristerz bakelse.
TV:
Larz Kristerz visar turnébussen.
Gör vårt test:
Vad kan du om Larz-Kristerz?

Källa:Dalarnas tidning


Av Anna - 26 september 2009 15:55

Hejsan alla glada människor! Full fart, massor med folk,

ett jäkla röj! Vad blir det? Jo en hellyckad kväll med Larz

Kristerz! Tack grabbar!!! Igår kväll delade dom scen med

ett band som heter Mix. Träffade lite nytt folk också bl.a

Anna, Peter och Weronica. Kul att träffas!//Anna

     

We're not gonna take it!!

   

Halloj Morgan!

     

Aj aj Trond..inte gnaga på Peters gitarr...

     

Jag frågade Stefan vad han hade fått för låt till körslaget..

och jag lovade att inte skriva det på bloggen innan Lördag...

Men han trodde inte på det.. Han sa:Du är ju värre än Expressen!

Ja ja förlåt då..men det är ju så himla kul att blogga om er!!

 

För en gångs skull Tobbe utan mick i ansiktet!

 

Trosor kastades upp på scenen! Åh! Nu känner jag mej som en riktig artist sa Peter.

 

Kalsongerna var inte så populära....

  

Morgan och Peter med riktiga dansbandsleenden...

    

Jag vet inte vad jag ska skriva om denna bild..men det var nåt

med hjärta,lilla Ann och på ett ställe sjöng Stefan Lilla Anna...

 

Mix!

 

Till LarzKristerz! Jag ska hälsa från Carro att hon tycker om er!

  

Presentation


LarzKristerzfanzone.Bloggen för LK fans!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards