Alla inlägg under september 2009

Av Anna - 29 september 2009 19:49

Hejsan på er! Jag hoppas allt är bra med er!

Ölandstjejerna Mia och Nilla var på LarzKristerz

i Lördags när dom spelade nonstop m Jannez.

Tack tack Mia och Nilla! Ni är för goa!//Anna    

                 

        

Av Anna - 28 september 2009 18:03

Lina Fredriksson var på Eringsboda Brunn I Lördags!

Tack tack Lina för bilderna!//Anna


 

Här har en medlem från Jannez kommit med på bild

 

Häftigt ljus!

  

 

Sött par! Malin och Morgan!

   

Nä men titta! Ölandstjejerna Mia och Nilla! Vem han i mitten är,

har jag ingen aning om...

    

Av Anna - 28 september 2009 17:02



Hejsan! Ja ni som bor I Älvdalen eller runt omkring

får inte glömma detta! Kl 18 på flygfältet!

Och Fredagen den 16 Okt ska L-K vara med

på galan om Världens barn, den sänds från

Stockholm och L-K ska spela på Stureplan.

Vet inte vilken kanal den är i, men det kommer

mer info om det. Samma helg Söndagen den 18

Okt gästar dom Nyhetsmorgon i Tv 4. Och den

25 Okt är L-K med i radion, nämligen Thomas Deutgens

program P4 dans.//Anna






 

Jag var inne och kollade på Dalarnas Tidning igår och fick fram

ett mysigt videoklipp där på grabbarna. Ni kan googla: Träff med

LarzKristerz så får ni fram det. Jag kunde inte kopiera det hit,

och man fick inte göra det heller.//Anna

  

Sonys bilder

Av Anna - 27 september 2009 18:48

Hej på er! Här kommer fler bilder från

dansfesten i Lidköping! Tack Peter för

bilderna! Ha en bra kväll folket!//Anna           

Av Anna - 27 september 2009 18:24

Bert Karlsson ångrar att han inte höll sig framme.
Läs mer på Dalarnas Tidning.







Vi frågade några i branschen om vad de tycker om fenomenet Larz-Kristerz

Bert Karlsson, skivbolagsdirektör

- De gjorde en show av det hela vilket var kanon. Orten har betytt mycket för framgången - alla fans betyder oerhört mycket. De kommer nog att hålla sig kvar långsiktigt om de sköter sig, det tror jag. Tvåan är alltid mycket svårare, men säljer de hälften av debuten så är de bra. 

- Sen är jag naturligtvis irriterad att jag missat att signa dem. Jag hann aldrig det. När jag kom på att de var något att ha så hade de redan skrivit kontrakt med Sony. Jag tror vi hade varit bra för Larz-Kristerz också. Vi gillar det vi håller på med - stockholmarna har inte samma inställning

Av Anna - 26 september 2009 16:57

Ja det blev lite schottis och vals efteråt igår

också, och det uppskattades!

   

Malin tar kort och Tobbe gömmer sej...

        


Av Anna - 26 september 2009 16:36

Året då allting hände

Älvdalen. Ny skiva, nya utmaningar. Vi satte oss ner med Larz-Kristerz för att prata om året som gått.

Läs också:

Bert Karlsson: "Jag är irriterad att jag missade dem"
Nöjesbloggen:Vi har tjuvlyssnat på sex låtar och ätit Larz-Kristerz bakelse.
TV:
Larz Kristerz visar turnébussen.
Gör vårt test:
Vad kan du om Larz-Kristerz?

Källa:Dalarnas tidning


Presentation


LarzKristerzfanzone.Bloggen för LK fans!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards