Alla inlägg under september 2009

Av Anna - 26 september 2009 15:55

Hejsan alla glada människor! Full fart, massor med folk,

ett jäkla röj! Vad blir det? Jo en hellyckad kväll med Larz

Kristerz! Tack grabbar!!! Igår kväll delade dom scen med

ett band som heter Mix. Träffade lite nytt folk också bl.a

Anna, Peter och Weronica. Kul att träffas!//Anna

     

We're not gonna take it!!

   

Halloj Morgan!

     

Aj aj Trond..inte gnaga på Peters gitarr...

     

Jag frågade Stefan vad han hade fått för låt till körslaget..

och jag lovade att inte skriva det på bloggen innan Lördag...

Men han trodde inte på det.. Han sa:Du är ju värre än Expressen!

Ja ja förlåt då..men det är ju så himla kul att blogga om er!!

 

För en gångs skull Tobbe utan mick i ansiktet!

 

Trosor kastades upp på scenen! Åh! Nu känner jag mej som en riktig artist sa Peter.

 

Kalsongerna var inte så populära....

  

Morgan och Peter med riktiga dansbandsleenden...

    

Jag vet inte vad jag ska skriva om denna bild..men det var nåt

med hjärta,lilla Ann och på ett ställe sjöng Stefan Lilla Anna...

 

Mix!

 

Till LarzKristerz! Jag ska hälsa från Carro att hon tycker om er!

  

Av Anna - 25 september 2009 16:28

Hejsan! Fast vi tar en dag i taget va?Ikväll är det ju dansfesten
i Lidköping eller" Lichköping" som vi skarabörgare säger!
Har aldrig varit i parken där, Men nångång ska ju vara den
första. Dåligt i egentligen det ligger ju bara ca 5 mil härifrån
där jag bor. Imorgon åker L-K till Eringsboda och kör nonstop
med Jannez. ha en bra kväll folket!//Anna

Av Anna - 25 september 2009 06:06

God morgon på er!

Här kommer jag med ett trevligt tips jag fick från

Lina Fredriksson igår, Gå in på Thomas Deutgens

blogg och där finns en länk med Larz Kristerz nya

singel  Monte Carlo! Thomas har skrivit låten.

Ha en bra Fredag! Kram// Anna


Av Anna - 24 september 2009 17:51

25 september, 2009
Stad: 
Lidköping

Dansfesten i Lidköping
Besök den populära dansfesten i Lidköpingsparken den 25-26 september. Där kan du dansa till några av Sveriges bästa dansorkestrar som Larz-Kristerz, Bhonus, Jannez, Tonix, Mix, Jontez, Gamblersoch Sundays. Endagars och tvådagarsbiljetter.
Förmånliga dansfestpaket går att boka på turistbyrån i Lidköpingtel 0510-20020.

Boka biljett på ticknet.se


Hej! Då ska jag dit! Vi kanske ses?!//Anna

Av Anna - 23 september 2009 19:04


Källa:Dalarnas Tidning

Den 6 september var det audition i Hotell Älvdalen och Larz-Kristerz-frontaren Stefan Nykvist hade ett sjå att välja ut sitt gäng som ska tävla i Körslaget. Tidningen kan idag ange större delen av Stefan-kören.


Titti Bergqvist, Ewa Wahlberg (Frisk), Kicki Nämnd, Rebecka Gravås, Sofi Graw Persson, Maria Barke, Ellinor Nilsson, Mattias Gabrielsson, Stefan Andersson, Johan Berglund, Sven-Åke Danielsson, Andreas Hedén, Daniel Persson, Anders Sjödén, Mellanie Larsson och Elin Wengelin.

Alla måste enligt reglerna komma från Älvdalen.

Ytterligare ett par namn kan tillkomma.

Av Anna - 23 september 2009 18:47

Här kommer mer bilder från Sigges loge I Lördags!

Tack tack Marie! Du är en klippa!//Anna



   

Aj aj Tobbe! Inte äta micken!

 

Du där!!!

 

Han käkar fortfarande på micken...Jag tror han längtar efter vilt kött...

  

Nån som vet vem detta är?

Av Anna - 23 september 2009 18:25

Hejsan alla glada fans! Jag hoppas ni mår bra!

En nyhet! Bloggagratis har bytt namn till Bloggplatsen!

Så den nya adressen är:http://LarzKristerfanzone

bloggplatsen.se

Men det går fortfarande att komma in på Bloggagratis.


Förresten hörde ni Stefan i radion idag hos Lotta Brom'e?

Lotta ställde mest frågor om körslaget,Och hon frågade

Stefan vilken färg hans kör skulle ha på kläderna..

Ja det blir en väldigt macho färg..Rosa...hm??

Man hoppas ju att det är en färg till..eller också

ljuger käre Stefan...Har ni sett trailern på tvn?

Det kallar jag macho! Fast än har man bara sett

Pontare, Ola och Caroline. I Lördags när jag var på

Sigges Loge, så pratade jag med Stefan om körslaget.

Och jag tror att han och Caroline af Ugglas kommer vara

sist kvar...Men sen beror det ju på vad dom har för låtar.

Vad tror ni? Skulle vara kul att höra era åsikter!//Anna




Av Anna - 22 september 2009 19:17




Carro går med bestämda steg in i Orrskogen..Från årets dansvecka i Malung.

  

Hej hej! Ett datum att lägga på minnet är 22 Juli 2010! Vad händer då?

Jo! Larz Kristerz spelar i Malung på dansbandsveckan. Och nästa år är

det även 25-årsjubileum! Läs mer på Danslogen. Källa:Danslogen//Anna

Presentation


LarzKristerzfanzone.Bloggen för LK fans!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards