Alla inlägg under september 2009

Av Anna - 9 september 2009 10:56

Det finns anledning att skriva upp antalet köraspiranter som i Söndags

sökte sig till Hotell Älvdalen med förhoppning om att få plats i Stefans

kör och tampas med andra i Körslaget.
  

Titti Bergqvist sjöng för Stefan innan han gav sig i

kast med Söndagens maratontest inför körslaget i Tv 4.

Läs mer på Dalarnas Tidning.

Foto: Sten Widell


Av Anna - 8 september 2009 17:17

Hej! Idag vet jag inte vad jag ska skriva om!

Det blir ju så ibland,och särskilt nu när L-K har

semester.Men på Fredag börjar dom jobba igen

och det ska bli kul,så man har nåt att skriva om!

Ja just det! Körslaget kör igång 3 Okt!

Kram på er//Anna

Av Anna - 7 september 2009 18:32

Hejsan på er! Hoppas allt är bra med er!

Nu har det varit mycket Stefan här, så jag

lägger in ett videoklipp med alla i Larz Kristerz!

Och Kent är med! Tyckte denna film passade

bra idag,grå som den är...Lina Fredriksson

heter tjejen som filmat!//Anna

Av Anna - 7 september 2009 10:38

Det blir inget mera Larz Kristerz för mej i höst säger

Stefan,Kent Linden ersätter så jag kan koncentrera

mig på den nya uppgiften.

Källa:Dalarnas tidning

Foto:Sten Widell

Av Anna - 7 september 2009 10:28

Omkring 60 sångglada och förhoppningsfulla damer och herrar köade utanför Hotell Älvdalen när Stefan Nykvist ur den här skaran skulle plocka ut ett gäng på 20 personer som ska vara med och tävla i TV 4:as Körslaget under hösten.Läs mer i Dalarnas Tidning.Foto:Sten Widell

Av Anna - 6 september 2009 20:55

Lena Johansson var också i Sandhem i Fredags.

Här är hennes kommentar av bilden:Här har Scotts

fått hjälp med sången av en kille som var ute på

sin svensexa.Verkar som Henke och Claes diskuterar

om de skall ta med honom i bandet oxå!han var kanonbra!


Och det får jag allt hålla med Lena! Å vilken fin scenkostym

han hade på sej!Var har jag sett den förut?Hmm??

Tack Lena för att jag fick sno din bild!//Anna

Av Anna - 6 september 2009 14:31



Nu mobiliserar Stefan Nykvists beundrare för fullt. En diskussionsgrupp på nätet fick över 1 000 medlemmar på tre dagar.
"Nu ska vi hjälpa Stefan, kören och Älvdalen inför Körslaget i TV" är budskapet.


Det var på måndagen det blev officiellt att Stefan Nykvist, musiker och sångare i Larz-Kristerz dansband, skulle bli en av körledarna i TV 4:s jättesuccé Körslaget i höst.

Samma dag bildades en diskussionsgrupp på Facebook, på Internet. Här kunde vem som helst anmäla sig. Och det gjorde folk verkligen. På tisdag förmiddag hade över 500 personer anmält sig. På onsdag kväll var siffran 900 och på torsdag förmiddag var antalet medlemmar uppe i närmare 1 100.

Läs mer på Dalarnas Tidning

Av Anna - 5 september 2009 20:55

Hej! Det är nåt knasigt med kommentatorsfältet,

en del har hört av sej att det inte går att kommentera.

Men på Måndag ska jag maila till bloggagratis och fråga

om dom kan fixa det.Nu till nåt annat,Igår var jag i

Sandhem på Sägnernas hus(det ligger några mil utanför

Falköping)Det låg mitt ute i skogen,och det var en

väldigt mysig loge.Hoppas Larz Kristerz kommer dit

nångång!Igår kväll var det Scotts och Bhonus som

spelade non stop.Man får ju hitta på nåt annat nu

när Larz kristerz har semester..ler.Har bara bilder på

Bhonus..Håll till godo!//Anna

Presentation


LarzKristerzfanzone.Bloggen för LK fans!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards