Direktlänk till inlägg 11 oktober 2009

Mina bilder från Växjö Parken!

Av Anna - 11 oktober 2009 13:12

Hej hej! Här kommer galna bilder från min kväll igår i Växjö

parken. Många glada fans hade tagit sej dit för och dansa och

lyssna på LarzKristerz.Tack Anna för att du hängde med!

Ser fram emot den 27 Nov i Skara när du ska sjunga Jackson

med Peter! Till Mia, Nilla, Lina, Marie, Irene.Kul att träffas

igen! Och även till er LarzKristerz! Vi älskar att tycka om er!!

Kram//Anna


 

Denna bilden blev så klockren!

   

Detta trummskinnet vann jag! signerat! Tobbe skulle sjunga Tintarella di luna

och Micke frågade mej från vilket stuffparty den var med på. Med hjälp från

Morgan så svarade jag nr 2!

 

Här står hönorna på rad..och en tupp...ler

 

Ölandstjejorna Mia och Nilla var där..Och Lina

   

Bisse kom upp och sjöng Jonny Bee good. Bisse var turneledare

under turnen som Scotts och L-K hade ihop under våren.

 

Söta Malin!

         

Kent hållde igång som vanligt!!

 

Kommer jag längre ner tro?

 

Jag har ingen kommentar....

   

Tobbe har fått ta över Stefans dragspel nu...

 

Tre härliga tjejer som jag träffade igår..Tessan, Christina och Helen

(Det är nog inte i rätt ordning..)Men roliga var ni!!

   

Precis när jag skulle ta kortet så vände sej Peter om med flit!

   

Här fixar Micke med bastrumman som pajat. Det kan du skriva om på bloggen sa

han och det har jag gjort nu!

 

Aj aj inte välta den Kent!

            

Ett buss kort måste man ha!..ler

 
 
Scotts-Carro

Scotts-Carro

11 oktober 2009 16:29

Shiiiit, jag ville också xD HAHA. fan va galna bilder. :D Så skööna ni ääää!!
Pusspuss till alla er. fan, ni är ju bäst bara XD
Skrek Christina efter "trummisen" denna gång med? XD
kraam

http://www.Carrosfoto.se

 
Ingen bild

AnnaE

11 oktober 2009 16:31

Hej! Japp det gjorde hon...ler

 
Ingen bild

mh

11 oktober 2009 17:00

Vilka sköna goa bilder du fick från igår anna!!
Tänk att man sakna dem så fort! Snygg vinst! Och snyggt busskort! Kram

 
Ingen bild

Nilla

11 oktober 2009 18:59

Hej!
Tack själv för en kanonkväll. Kul att lyssna på Larz-Kristerz och träffa alla Larz-Kristerz fans.
Ni är bara för härliga!
Synd att vi måste vänta ända till den 28 nov tills
nästa gång ;-(
Kram Nilla

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 18 maj 2014 19:59

   Hejsan igen! Här kommer bilder från Mariestad igår. En himla kul kväll! LK spelade nonstop  med Flippers.     Bra där! :)               Nya scenkläder, Vad tycker ni?              LK fans, Marianne ville inte vara...

Av Anna - 27 april 2014 18:30

           Hej allihopa! Nu slänger jag in några bilder igen! Denna gången är det från Liseberg! :)         Polketten         Anders var sjuk så hans kusin Morgan var med och spelade så fint så. Varm om fötterna var han o...

Av Anna - 12 februari 2014 16:12

               Några bilder från Statt i Eskilstuna den 1 Feb i år! En riktigt kul kväll! :)                     ...

Av Anna - 16 december 2012 18:38

 Hej alla!  Har kommit fram till att jag avslutar bloggen nu. Har inte tröttnat på er  eller LarzKristerz. Jag har tröttnat på bloggen bara. Trodde aldrig  när jag började 2 Maj 2009 att jag skulle blogga så länge som jag  gjort! Men det har ...

Av Anna - 3 september 2012 19:05

HEJ IGEN! JAG HAR KOMMIT FRAM TILL ATT JAG PAUSAR FANZONE ETT TAG. VET EJ NÄR JAG BLOGGAR IGEN. MEN JAG HAR JU EN FACEBOOK SIDA OCKSÅ SOM HETER  LARZKRISTERZFANZONE. DÄR KAN NI SOM VILL LÄGGA IN BILDER OCH FILMER.     PÅ ÅTERSEE...

Presentation


LarzKristerzfanzone.Bloggen för LK fans!

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards