Alla inlägg under november 2010

Av Anna - 7 november 2010 14:40

Hej vänner!! LarzKristerz hänger sej kvar på 5 plats, Precis som förra

veckan på Svensktoppen!! Grattis Grabbar!! //AnnaE   

Av Anna - 6 november 2010 08:06

Hejsan!! På vänster sida på bloggen finns en frågeruta. Där ni fans kan ställa

frågor! Men nu är det så här att det är bara jag som kan se frågorna innan

jag har svarat. Och en del frågor är till LarzKristerz.


Så jag tycker vi gör så här istället, Ställ  frågorna på kommentarsfältet.

Då ser även L-k frågorna direkt. Och just nu så är det så himla tomt

på kommentarerna....



Ha en bra Lördag!!//Anna



Av Anna - 5 november 2010 20:50

Filmad av AnnaE

Av Anna - 5 november 2010 17:28

Hässleholm - Björksäter

Datum: 
5 november, 2010
Stad: 
Hässleholm
Hejsan!! Åk dit!! Ha kul!! Dansa loss!! Ta gärna med kameran!!//AnnaE

Av Anna - 4 november 2010 17:58

Hej vänner!! Ja jag har lite blogg torka just nu! Men ni får inte tro att

jag glömt av er och inte denna blogg heller! Det är den viktigaste jag har!


Så håll ut! Kommer det inte några inlägg nån dag så är det ingen fara på

taket! Jag finns här!! :)) Nån här som kanske har nån film eller bilder?

Det är alltid välkommet hit!! Krogstorp5@hotmail.com.


Jag efterlyser en film kom jag på nu! Är det nån som har filmat låten

Små ord av guld? Skulle vara kul att slänga in den här på fanzone!

Min favo låt! Fasiken den blir bara bättre och bättre ju!!:))


Ha en bra kväll! Kramar//Anna

Av Anna - 1 november 2010 20:08

Hej! Så här framåt kvällskvisten tyckte jag att det passade bra med denna

fina melodi Natten har tusen ögon...Och ändrat klockan har vi gjort..Ja ja

jag säger då det...Nä här blir det inget vettigt sagt idag så jag tycker vi

kollar på filmen istället. Från Tidaholms Parken 8 Okt tror jag det var!

Hej svejs!! Kram//Anna

Presentation


LarzKristerzfanzone.Bloggen för LK fans!

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22 23 24
25
26 27 28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards