Alla inlägg den 1 maj 2011

Av Anna - 1 maj 2011 21:34

Idag är det två år sedan jag var på min första LarzKristerz spelning.

I Vara dom spelade ihop med Scotts. Och vad blev det av det? Jo en

fanzone blogg, idén har jag snott från Carro som har en blogg om

Scotts. En av många trevliga vänner som jag lärt känna under dessa

två år. Vad vill jag ha sagt med detta? Jo att hade jag inte åkt på

L-K den 1:a Maj för två år sedan så hade jag inte träffat alla dessa

trevliga människor och då menar jag även er LarzKristerz   .

Tack för att ni finns och att ni är som ni är! Och tack alla

 för ert besök här på bloggen. Och tack till er också som

 skickar bilder, Filmer och kommer med tips om allt möjligt

som handlar om L-K! Fast jag saknar kommentarer från er!

Ni är ju en del som tittar in här varje dag, Det vore kul om

ni skrev nånting, Nu menar jag ju inte att ni ska skriva en hel

novell :) Men nån liten hälsning och det behöver inte ha nåt

med inlägget att göra...ETT STORT TACK IGEN VÄNNER!!


KRAM//ANNA



PS. Det har varit lite dåligt med besök från mej på era spelningar

 i år, Men jag lovar...Det kommer ändras =) DS



 

Av Anna - 1 maj 2011 20:40

Hej hej!! Nya pics kommer här från gänget i Åtvidaberg som var i Äng på

Björnholmens Loge igår kväll. Dom har även skrivit med trevliga kommentarer

till bilderna. Tack så mycket för det och tack även för bilderna vänner!

 Busskort i annorlunda tappning  Frusen start på kvällen, Som höll i sig... 

Nu är vi igång! Yeaa!!

 

  Ont i ryggen och knäna, Kolla arbetsställningen 

En stol är ju alltid bra att ha, skönt att vila ryggen 

 

  Anders kan han !   

Presentation


LarzKristerzfanzone.Bloggen för LK fans!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards