Direktlänk till inlägg 5 juni 2011

Nu så...

Av Anna - 5 juni 2011 20:45

har jag nog fått ordning på alla bilder:) Jag och Carro begav oss iväg till Sätila

igår. Men en liten felkörning kom vi då fram till slut..

 Carro studerar och läser kartan   Ja men se där! Sätila! Dit skulle vi!    Träffade goa fans/vänner där. Mia, Nilla, Irene, Marie och Magnus.

 Dom sistnämda dök bara upp..Surprise!! :) Trevligt vänner <3  LarzKristerz och Scotts spelade nonstop! Skitbra var det helt enklet!! :)   Jag och Mia blev sugna på kaffe och korv   

Körv i papper, Funkar det med :)  LarzKristerz började denna kväll. Här sjunger Peter en Totta Näslund låt.  Tja Trond!   Stefan plockade fram munspelet  Doooown! Nya ordet igår:)            

Fick en dans med ett fan, Roger heter han  Anders kör solo i låten Highway Patrol  Roger och Fredrik snackade med Trond i pausen.    Carro och Robban i Scotts  Ett av L-K:s yngre fans    Och nu har dragspelet kommit fram..       Å hej å hå! :)   Han liknar John Travolta tycker jag...:)  Solglasögon var inne denna kväll:)   Röj! Sista numret!! :))  

Viktor heter denna grymma kille som kom upp och röjde med grabbarna!     Scotts    Så var en rolig kväll till ända. Tack ALLA som var där!! Och TACK LarzKristerz!

 För att ni är som ni är! <3  

Avslutar med denna bild. På vägen hem åkte vi förbi ett ställe där man kan 

köpa maskiner. Det blev tvärstopp kan jag säga..Kolla vad som stod längst ut...En ny ZETOR!!! :)) 

 
 
Ingen bild

Tobbe/L-K

6 juni 2011 04:08

Ett stort tack till alla glada människor som kom och gjorde denna kväll till en riktig höjdare

 
 AnnaE

AnnaE

6 juni 2011 20:04

Tack detsamma! :)

http://larzkristerzfanzone.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

ROGER

6 juni 2011 23:19

Hej kul att se så många fina bilder från lygnevi. LK var i toppform denna kväll. Det är nog bara RIKTIGT inbitna LKfans som rundar av en helkväll hos den lokala Zetoråterförsäljaren, kul att se.
Tack för dansen / ROGER

 
Carro

Carro

26 juni 2011 20:55

För det första, Viktor visar roooompaaaah!!
Och sen... Anders solglajjor ser ut som sånna man har när man ser 3d bio! ....

Ehm. Ah det va det jag ville ha sagt. Hej!

http://Carropiiz.blogg.se

 
AnnaE

AnnaE

27 juni 2011 16:29

Här visar vi spruckna byxor i grenen
så lite rumpa har nog ingen dött av :))

http://larzkristerzfanzone.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Anders // LK

27 juni 2011 21:42

Hm, Carro, du måste se modet, ALLA har sådana glajor just nu! RayBan's! Nej, nu blev jag då så besviken så nu måste du bjuda på TVÅ rosa drinkar!

 
AnnaE

AnnaE

27 juni 2011 22:34

Anders: Gillar dina glajjor:)

Hm...Kolla in Robertos skor....:)

http://larzkristerzfanzone.bloggplatsen.se

 
Carro

Carro

27 juni 2011 23:49

Haaahaa. :) Så ja Anders, nu ska vi inte va sånna här inte. ;)

http://Carropiiz.blogg.se

 
Liselotte Hansen

Liselotte Hansen

30 juni 2011 02:21

Anders ser ju nästan ut som terminator'n i de där glajjerna! *Fniss*....

http://flisans-pyssel.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 18 maj 2014 19:59

   Hejsan igen! Här kommer bilder från Mariestad igår. En himla kul kväll! LK spelade nonstop  med Flippers.     Bra där! :)               Nya scenkläder, Vad tycker ni?              LK fans, Marianne ville inte vara...

Av Anna - 27 april 2014 18:30

           Hej allihopa! Nu slänger jag in några bilder igen! Denna gången är det från Liseberg! :)         Polketten         Anders var sjuk så hans kusin Morgan var med och spelade så fint så. Varm om fötterna var han o...

Av Anna - 12 februari 2014 16:12

               Några bilder från Statt i Eskilstuna den 1 Feb i år! En riktigt kul kväll! :)                     ...

Av Anna - 16 december 2012 18:38

 Hej alla!  Har kommit fram till att jag avslutar bloggen nu. Har inte tröttnat på er  eller LarzKristerz. Jag har tröttnat på bloggen bara. Trodde aldrig  när jag började 2 Maj 2009 att jag skulle blogga så länge som jag  gjort! Men det har ...

Av Anna - 3 september 2012 19:05

HEJ IGEN! JAG HAR KOMMIT FRAM TILL ATT JAG PAUSAR FANZONE ETT TAG. VET EJ NÄR JAG BLOGGAR IGEN. MEN JAG HAR JU EN FACEBOOK SIDA OCKSÅ SOM HETER  LARZKRISTERZFANZONE. DÄR KAN NI SOM VILL LÄGGA IN BILDER OCH FILMER.     PÅ ÅTERSEE...

Presentation


LarzKristerzfanzone.Bloggen för LK fans!

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards