Alla inlägg under maj 2009

Av Anna - 31 maj 2009 20:41

Här kommer mer bilder från Mariestad! Min jobbarkompis

Lena Johansson har tagit dom här bilderna! Tack så

mycket!Väldigt snällt av henne,eftersom hon diggar Scotts!

Men i fredags ändrade hon uppfattning om L-K! Hon tyckte

dom var riktigt bra! Bra Lena! Det har ju jag sagt

hela tiden!..ler..

Av Anna - 31 maj 2009 18:09

Specialkväll Onsdag 3 juni Kl 19.00-23.00

OBS! Tiden!

Av Anna - 31 maj 2009 09:51

Hejsan! sätter in lite mer bilder som jag tog i

Mariestad i fredags!(Mycket bilder blev det..)

Av Anna - 30 maj 2009 18:23

Hej! jag såg väldigt många som tog kort igår i Mariestad,

ni får gärna skicka några till mej,så lägger jag ut dom här!

Och det är väl en del som ska till Boggberget  idag?

Det skulle vara kul och se bilder från gratiz danzen!

ha det gött folket/Kram Anna

Av Anna - 30 maj 2009 15:49

thumbnail

Årets häftigaste danskväll äger rum Lördag 30 maj (Pingstafton) på Boggbergets festplats i Evertsberg, Älvdalen. Då bjuder Larz Kristerz alla fans runt om i Sverige på gratizdanz som tack för all support under och efter segern i Dansbandskampen 2008!

- Vi kan kalla det Tackdanz för all den hjälp vi fått under det race som varit, säger Trond Korsmoe i Larz Kristerz. Vi har valt Boggbergets festplats för att det är en vacker festplats med bra parkeringsutrymmen.

Kl. 14.00-16.00 blir det en familjetillställning, i första hand för bandets yngre fans. Efter familjetillställningen så töms festplatsen på folk och senare Kl. 21.00-01.00 blir det dans för den vuxna publiken. Låtarna från Dansbandskampen kommer att framföras under kvällen.

- Vi är ju galnare än fansen säger Stefan Nykvist. Så är fansen med på noterna blir det några klassiska stagedive under kvällen plus andra överraskningar.

Boggbergets festplats rymmer maximalt 3 000 personer så det gäller att vara ute i god tid för att garanterat komma in. När 3 000 har passerat gratis genom entrén är det ”lapp på luckan”. Ingen mer släpps in! Ingen föranmälan behövs. Det är bara att komma, i god tid, för att uppleva en fantastisk gratis danzkväll med Larz Kristerz.

Insläppet öppnar 20.30

Av Anna - 30 maj 2009 15:38

L-K fick en liten present utav mej..en bensin/dieseldunk..

jag tyckte dom behövde det..eftersom dom fick

diesel stopp för ett tag sen i Jönköping!

Och så kom jag med på bild,med en del av

grabbarna..dom andra var la ute på vift nånstans...

Av Anna - 30 maj 2009 15:31

Jo en riktig helyckad kväll med Larzkristerz!Ni är bara bäst!

har sagt det förut..men jag säger det gärna igen igen...

Och slut numret med Scotts! oj oj oj!! vilket drag! vilket ös!

tänk va lite eld kan göra!Ni som inte var där igår gick verkligen

miste om nåt!

Av Anna - 29 maj 2009 09:27

Heej!Ikväll åker jag och några jobbarkompisar till

Mariestad!Ska bli såå kul! Å jättefint väder har vi ju också!

Kan det bli bättre eller! så jag skriver inte så mycket mer idag!

Ha en bra dag folket! kram/Anna

Presentation


LarzKristerzfanzone.Bloggen för LK fans!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<<
Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards