Alla inlägg under juli 2009

Av Anna - 31 juli 2009 16:41

1995 föddes den lite galna ide'n om att pröva vem som hade den snabbaste

traktorn i S.Lundby(det ligger i västergötland 2 mil från Vara).Ide'n har

genom åren utvecklats till en dramatisk parallellslalomtävling för traktorer

som följs av tusentals åskådare varje år.


Detta ska jag på ikväll!

Det är ju lite dåligt med bloggande nu när Larz Kristerz har semester..

Så det kan bli vad som helst här inne under tiden.

Jag tror detta passar dom rätt bra! Eller vad tror ni?

Ha en bra kväll! /Anna




Av Anna - 31 juli 2009 13:27

Hejsan! Här kommer mer crazy kort som Marie Hållander

har tagit på Kent och Stefan! Tack Marie!/Anna

Av Anna - 30 juli 2009 17:43

Hejsan alla glada!! Jag hoppas ni är det,trots vädret...

Hittade knäppa kort som jag har tagit..och inte raderat..

fast ibland är det rätt kul med kort som är lite crazy.

Jag tycker det är svårt ibland att ta kort med en digital

kamera,om man ska ta på nåt som rör sej... som L-k,då

får man va jäkligt snabb! Ni kanske har såna kort också?

Ni får gärna maila dom hit...Här kommer mina kort!

Ha en bra kväll!/Anna

Av Anna - 29 juli 2009 22:16

Hejsan! Jag har tänkt att åka iväg till Göteborg

den 14 aug när Larz Kristerz spelar på Packhuskajen..

Är det nån som vet var det ligger? Det är ju ett tag dit

men det är ju alltid bra att vara väl förberedd...

godnatt på er!/Anna

Av Anna - 29 juli 2009 12:09

Jag fick ju inte med Kent härom dagen när jag la

ut dom tecknade bilderna på grabbarna(tyvärr finns

det nog ingen på Tobbe)Men så fick jag ett tips från

Kents son Oliver var man kunde hitta denna bild.Tack Oliver!

Av Anna - 29 juli 2009 11:44

Hej på er! Jag har hittat lite fakta om Larz Kristerz.


Visste ni att...

Stefan och Peter hatar husvagnar.

Trond har 4 barn.

Stefan har släkt i Kanada.

Micke har ett data företag ihop med sin bror.

Stuffa är när man dansar för sej själv,på stället liksom.

Lena Vikström heter hon som designar kläderna.

En man från Nya Zeeland ville boka L-K till ett 40-årskalas.

Peter åker motorcykel.

Morgan är sambo med Kents dotter Malin.

Tobbe har 2 vuxna barn.

Stefan fick sitt första dragspel som 5-åring.

Trond jobbar som reparatör.

Av Anna - 28 juli 2009 17:51

Hejsan! Här kommer det bilder från Larmtorget i Kalmar,

Larz Kristerz var där i början av Juli.Mia och Nilla från Öland

har tagit bilderna! Tack så mycket!/Anna

Av Anna - 27 juli 2009 10:58

Hej på er! Fick mail från Marie Hållander,hon var också

på Jacobsloge i Degerfors.Marie skickade med en bild

också...Jag citerar marie:En lätt galen bild på Stefan..

Tack Marie för bilden! Är det nån mer som har varit på

Larz Kristerz nyss så är ni välkomna att maila bilder eller

nåt annat om grabbarna!

Kram Anna

Presentation


LarzKristerzfanzone.Bloggen för LK fans!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards