Alla inlägg under november 2009

Av Anna - 30 november 2009 18:23

Bilderna kommer från Club Sandra i Lördags! Som ligger i Kalmar.

 

Mia och Nilla har fått tag i samma karl...ler

 


 

Tessan, Christina och Helene diggar vid Scenen! 

   

Glada grabbar!

   

Whooooo!!!!

 

Va? tar dom kort på mej nu....

   

Skön stil han har, den där herr Nykvist 

 

Helene mellan Micke och Peter

       

Fågeldansen! 

Mycket dansant folk 

   

Aaahhhh!!!!

     

Hej tomtegubbar slå i glasen!.... 

 

TACK MIA OCH NILLA FÖR  DOM JÄTTEFINA BILDERNA!!!

  

Av Anna - 29 november 2009 21:41

Mia och Nilla, Två härliga tjejer från Öland var på Sandra

i Kalmar igår. Dom har mailat en massa fiina kort! Jag

bjuder på en nu..Snygg va? Mer kommer imorgon!

Mia och Nilla! jag gillar er kamera! Och jag gillar er!


Nu säger jag godnatt sweetheart...

Av Anna - 29 november 2009 20:10

Hej hej alla glada fans! Här kommer mera film

från Focus i Skara. Jag var flitig med videokameran!

Men vad heter låten? Hjälp mej!

Av Anna - 29 november 2009 17:46

Datum: 
29 november, 2009
Stad: 
Viking Line

Åk på kryssning med Larz-Kristerz.

Läs mer här...

Av Anna - 28 november 2009 16:55

Halloj! Lägg Anna Andersson på minnet! Hon sjöng duett med

Peter igår kväll på Focus i Skara. Så grymt bra! Hon bara gick

upp på scenen och körde denna låt tillsammans med Peter..

Jag tycker det var väldigt bra med tanke på att dom inte hade

övat ihop innan. LarzKristerz diggade det också! Dom frågade

Anna om hon ville börja i bandet och om hon hade busskort!

lyssna och njut!//Anna


Av Anna - 28 november 2009 12:21

Tobbe ser koncentrerad ut....Eller också tänker han på nåt... 

Stefan hoppade in i helgen för att Kent hade nåt annat uppdrag... 

 

Micke i pausen med pennan i högsta hugg!

En del av shoppen...

 

Mycket folk...Hon i rutigt heter Ingun och är min jobbarkompis 

 

Stefan hade glömt skorna...

 

Här dansar min kompis Ann-Sofi med sin chaffis för kvällen..Markus heter han..

              

Jag träffade en trevlig dam vid namn Anne, Hon är kultur krönikör

för en tidning som heter din lokal tidning. Hon ska göra ett reportage

om LarzKristerz. Har jag rätt där Anne?...ler

Jag återkommer senare..det finns mer om gårdagskvällen...//Anna

Presentation


LarzKristerzfanzone.Bloggen för LK fans!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards