Direktlänk till inlägg 8 maj 2009

LITE SPEX!

Av Anna - 8 maj 2009 11:23

 Hej alla! denna regniga fredag! nu kör jag igång lite lätt med en

 blogg om larzkristerz! för visst är dom värda det? dom vann ju

dansbandskampen ju!(men det vet vi ju redan)så alla ni.. om ni har

varit ute och dansat till dom här härliga grabbarna och haft med

kameran så vore det väldigt kul om ni skickade era snygga kort hit

till bloggen! gamla kort som nya! allt är välkommet!har ni lite kul skvaller

också..så är det välkommet det med(fast inga hänt extra skvaller bara)

 skicka bilderna till:Krogstorp5@hotmail.com

 ha en jättebra fredag folk!

 
 
Micke // L-K

Micke // L-K

8 maj 2009 12:55

Hej Anna!

Jättekul att du startar den här sidan. Vi i L-K stöttar dig till 100% ska du veta. Hör bara av dig till oss om du behöver hjälp med någonting. Kram Micke // L-K

http://www.larzkristerz.com

 
Ingen bild

Monica

8 maj 2009 13:39

Ska till Sundspärlan den 15 maj. Skickar dig bilder efter det.
//Monica

 
Uy

Uy

8 maj 2009 14:46

Låter trevligt med en blogg om "Superhjältarna från Älvdalen", som de kallades av Moratidningen strax före finalen. Jag ska ta mig en titt i datorn vid ett senare tillfälle och se om jag har något intressant i bildväg att dela med mig av.

När man tänker efter, så har det gått väldigt fort för Larz Kristerz framgångar. För ett år sedan kunde jag då inte ens i min vildaste fantasi föreställa mig att de skulle sälja platina och ligga på svensktoppen.

http://www.slaktar-stig.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 18 maj 2014 19:59

   Hejsan igen! Här kommer bilder från Mariestad igår. En himla kul kväll! LK spelade nonstop  med Flippers.     Bra där! :)               Nya scenkläder, Vad tycker ni?              LK fans, Marianne ville inte vara...

Av Anna - 27 april 2014 18:30

           Hej allihopa! Nu slänger jag in några bilder igen! Denna gången är det från Liseberg! :)         Polketten         Anders var sjuk så hans kusin Morgan var med och spelade så fint så. Varm om fötterna var han o...

Av Anna - 12 februari 2014 16:12

               Några bilder från Statt i Eskilstuna den 1 Feb i år! En riktigt kul kväll! :)                     ...

Av Anna - 16 december 2012 18:38

 Hej alla!  Har kommit fram till att jag avslutar bloggen nu. Har inte tröttnat på er  eller LarzKristerz. Jag har tröttnat på bloggen bara. Trodde aldrig  när jag började 2 Maj 2009 att jag skulle blogga så länge som jag  gjort! Men det har ...

Av Anna - 3 september 2012 19:05

HEJ IGEN! JAG HAR KOMMIT FRAM TILL ATT JAG PAUSAR FANZONE ETT TAG. VET EJ NÄR JAG BLOGGAR IGEN. MEN JAG HAR JU EN FACEBOOK SIDA OCKSÅ SOM HETER  LARZKRISTERZFANZONE. DÄR KAN NI SOM VILL LÄGGA IN BILDER OCH FILMER.     PÅ ÅTERSEE...

Presentation


LarzKristerzfanzone.Bloggen för LK fans!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<<
Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards