Direktlänk till inlägg 9 juli 2009

Å titta titta här...

Av Anna - 9 juli 2009 16:11

Hejsan alla glada fans! Fick ett tips från Gudrun häromdagen

att Larz Kristerz var med i Hemmets Journal denna vecka.

Så alla ni som inte har köpt tidningen,Rusa iväg och köp den!

/Kramar Anna

 
 
Carro

Carro

9 juli 2009 16:40

NOOOOO!!! Måste jag köpa "tant-tidningen" IGEEEN??? >.< Anna, kan du ta med den där till Malung så jag får läsa den så slipper jag köpa? ;D HAHA

http://ScottsFanzone.blogg.se

 
Ingen bild

maja da

9 juli 2009 17:07

Vadå tanttidning? jag har haft den i över 30 år och ifrån början var jag ingen tant. Hellre den tidningen en Se o Hör för den läser jag bara hos frissan. Det tar bar ca 15 minuter sedan är det färdigläst. Så hemmets Journal är faktiskt en bra tidning, om Du inte ha en massa falska skvaller Carro.
hälsningar maja

 
Carro

Carro

9 juli 2009 17:26

Varför anstänga sig och klaga på att jag säger "tant tidning" meningen med citat tecknet var att de va skoj!! Det stavas; S-K-Ä-M-T!! Bli inte så upprörd för nått så litet! :) Trodde denna sida var för att vi skulle ha kuL! Jag vet att Larz-kristerz skulle förstått mitt skämt så jag tycker ni också borde göra det! :)

http://ScottsFanzone.blogg.se

 
Ingen bild

maja da

9 juli 2009 18:10

hej Carro
Tycker att du kan hålla dig till skottarnas hemsida och inte störa AnnE och oss Som älskar L-K lika mycket som oss. Tack för ordet.Dna skämt köper jag inte. Vadå skämt?

 
Carro

Carro

9 juli 2009 19:02

Jag tänker inte alls låta L-K Fanzone vara :) Anna och jag är vänner och vi gillar både Larz Kristerz och Scotts. Varför skulle jag välja mellan L-K eller Scotts när jag kan tycka om båda? Larz Kristerz skulle bli ledsna om de läser vad du skriver. Scotts och L-K är näst intill bästa vänner och skulle nog mer än gärna se att vi fans också är det.

http://Scottsfanzone.blogg.se

 
Ingen bild

Lena

9 juli 2009 19:03

Tjingeling på er allihop.
Här var det besk stämning vill jag säga, inte visste jag att vi inte fick skämta på denna sidan. Om jag känner Anna rätt, och det tror jag att jag gör, så är hon en glad tjej som gillar skämt. Var ju ihop med henne på Ekebofestivalen i helgen, vi hade så kul och skämtade en hel del tillsammans med dig Carro, så du vet ju oxå att Anna gillar att ha kul och att skämta. Om jag sedan fattade rätt så tyckte L-K att det var jättekul att du var inne och diggade till dem så fort inte Scotts spelade. Ha en bra kväll, många kramisar till Anna och Carro, hoppas att vi ses snart igen :)

 
Ingen bild

Sigge

10 juli 2009 19:32

Lugna er flickor!! Man kan ju vara en "Dubbelmaker" och gilla både Scottarna o L-K hehe. "Smaken är som baken - delad.". /Sigge (Ps Hej på dig AnnaE! Ds).

 
Ingen bild

Bror Z

11 juli 2009 23:19

Upplysningsvis så kan jag meddela att även om syrran har humor så har hon även humör!:)
Ge mig bara tre minuter så ska jag bevisa det he-he.
Hôppas du inte ble arger på mäk nu Anna.
Kram / brorsan

 
Ingen bild

AnnaE

12 juli 2009 00:06

He he.. du e rolig du brorsan..

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 18 maj 2014 19:59

   Hejsan igen! Här kommer bilder från Mariestad igår. En himla kul kväll! LK spelade nonstop  med Flippers.     Bra där! :)               Nya scenkläder, Vad tycker ni?              LK fans, Marianne ville inte vara...

Av Anna - 27 april 2014 18:30

           Hej allihopa! Nu slänger jag in några bilder igen! Denna gången är det från Liseberg! :)         Polketten         Anders var sjuk så hans kusin Morgan var med och spelade så fint så. Varm om fötterna var han o...

Av Anna - 12 februari 2014 16:12

               Några bilder från Statt i Eskilstuna den 1 Feb i år! En riktigt kul kväll! :)                     ...

Av Anna - 16 december 2012 18:38

 Hej alla!  Har kommit fram till att jag avslutar bloggen nu. Har inte tröttnat på er  eller LarzKristerz. Jag har tröttnat på bloggen bara. Trodde aldrig  när jag började 2 Maj 2009 att jag skulle blogga så länge som jag  gjort! Men det har ...

Av Anna - 3 september 2012 19:05

HEJ IGEN! JAG HAR KOMMIT FRAM TILL ATT JAG PAUSAR FANZONE ETT TAG. VET EJ NÄR JAG BLOGGAR IGEN. MEN JAG HAR JU EN FACEBOOK SIDA OCKSÅ SOM HETER  LARZKRISTERZFANZONE. DÄR KAN NI SOM VILL LÄGGA IN BILDER OCH FILMER.     PÅ ÅTERSEE...

Presentation


LarzKristerzfanzone.Bloggen för LK fans!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards