Direktlänk till inlägg 20 juli 2009

Dansbandsveckan i Malung är slut...

Av Anna - 20 juli 2009 13:09

Och det blev publikrekord för dansbandsveckan!

39.870 besökare,en ökning med 1.153 personer

och 3%.Publiksnittet per kväll låg på 5.696!Kan det

vara så att Larz Kristerz stod för denna höjning..?

Vi får hoppas på det!..ler.Läs mer om dansbands

veckan i Dalarnas tidning,nåt mer som jag hittade

där var ett dansbands test:Vad kan du om dansband?

Riktigt kul faktiskt..jag hade 8 rätt av 9..blev över-

raskad själv! Testa får ni se!Lägger in mer utav mina 

bilder från Malung.Ha en bra dag!Kram Anna

 
 
Ingen bild

Inga-Lill

20 juli 2009 14:15

Jag har oxå gjort testet och fick 8 av 9, så det var väl helt ok. L-K var helt suveräna i Grönlandsparken, de bjuder verkligen på sig själva. Tyvärr så hade jag inte möjlighet att se dem senare på kvällen i Orrskogen men jag är glad att jag var ner på em. De ha en spelglädje som jag inte sett på många år, till skillnad från alla band som anväder playback så är L-K verkligen som en frisk vind.

 
Färjan-Ruth

Färjan-Ruth

20 juli 2009 14:36

Hej. Skrev just ett inlägg om Larz Kristerz och Scotts, spana in på min blogg! Kram. ÖSTERSJÖNS HETASTE BÅTPASTOR, Färjan-Ruth

http://boatpastor.wordpress.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 18 maj 2014 19:59

   Hejsan igen! Här kommer bilder från Mariestad igår. En himla kul kväll! LK spelade nonstop  med Flippers.     Bra där! :)               Nya scenkläder, Vad tycker ni?              LK fans, Marianne ville inte vara...

Av Anna - 27 april 2014 18:30

           Hej allihopa! Nu slänger jag in några bilder igen! Denna gången är det från Liseberg! :)         Polketten         Anders var sjuk så hans kusin Morgan var med och spelade så fint så. Varm om fötterna var han o...

Av Anna - 12 februari 2014 16:12

               Några bilder från Statt i Eskilstuna den 1 Feb i år! En riktigt kul kväll! :)                     ...

Av Anna - 16 december 2012 18:38

 Hej alla!  Har kommit fram till att jag avslutar bloggen nu. Har inte tröttnat på er  eller LarzKristerz. Jag har tröttnat på bloggen bara. Trodde aldrig  när jag började 2 Maj 2009 att jag skulle blogga så länge som jag  gjort! Men det har ...

Av Anna - 3 september 2012 19:05

HEJ IGEN! JAG HAR KOMMIT FRAM TILL ATT JAG PAUSAR FANZONE ETT TAG. VET EJ NÄR JAG BLOGGAR IGEN. MEN JAG HAR JU EN FACEBOOK SIDA OCKSÅ SOM HETER  LARZKRISTERZFANZONE. DÄR KAN NI SOM VILL LÄGGA IN BILDER OCH FILMER.     PÅ ÅTERSEE...

Presentation


LarzKristerzfanzone.Bloggen för LK fans!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards