Direktlänk till inlägg 26 september 2009

Mina bilder från en super duper rolig kväll i Lidköping!

Av Anna - 26 september 2009 15:55

Hejsan alla glada människor! Full fart, massor med folk,

ett jäkla röj! Vad blir det? Jo en hellyckad kväll med Larz

Kristerz! Tack grabbar!!! Igår kväll delade dom scen med

ett band som heter Mix. Träffade lite nytt folk också bl.a

Anna, Peter och Weronica. Kul att träffas!//Anna

     

We're not gonna take it!!

   

Halloj Morgan!

     

Aj aj Trond..inte gnaga på Peters gitarr...

     

Jag frågade Stefan vad han hade fått för låt till körslaget..

och jag lovade att inte skriva det på bloggen innan Lördag...

Men han trodde inte på det.. Han sa:Du är ju värre än Expressen!

Ja ja förlåt då..men det är ju så himla kul att blogga om er!!

 

För en gångs skull Tobbe utan mick i ansiktet!

 

Trosor kastades upp på scenen! Åh! Nu känner jag mej som en riktig artist sa Peter.

 

Kalsongerna var inte så populära....

  

Morgan och Peter med riktiga dansbandsleenden...

    

Jag vet inte vad jag ska skriva om denna bild..men det var nåt

med hjärta,lilla Ann och på ett ställe sjöng Stefan Lilla Anna...

 

Mix!

 

Till LarzKristerz! Jag ska hälsa från Carro att hon tycker om er!

  

 
 
Ingen bild

Anna Andersson

26 september 2009 18:26

Hej Anna. Det var helkul att få träffa dig. Lite svårt att hinna prata bara och höra vad den andre sa men, men.
Jag tyckte att det var jättebra. Grabbarna är ju hel entusiastiska. Sånt är härligt att se. Gillar folk som har en egen stil och som tror på det de gör. Sånt gör mig glad.
Därför vågar ju jag ta tag i mina saker och fortsätta att sjunga min egna stil. Fast då blir det mer Loretta Lynn, June Carter och Patsy Cline fast i min egna tappning. Du frågade lite i fredags men jag vet inte om du uppfattade allt jag sa, men skivinspelning pågår. Lust med en fika någon dag på nordpolen...? Mvh Anna i Helås.

 
Ingen bild

AnnaE

27 september 2009 12:22

Hej Anna! Det vore kul m en fika!
Maila mej..Krogstorp5@hotmail.com
Kram/Anna

 
Ingen bild

Peter

27 september 2009 16:43

Blev en hellyckad kväll tycker jag. kul att ses

 
Carro

Carro

27 september 2009 20:01

Så härliga bidler både dessa och gammeltjo bilderna!! :D Sååååå ägigt.
takc för en kanon kväll

http://carrosfoto.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 18 maj 2014 19:59

   Hejsan igen! Här kommer bilder från Mariestad igår. En himla kul kväll! LK spelade nonstop  med Flippers.     Bra där! :)               Nya scenkläder, Vad tycker ni?              LK fans, Marianne ville inte vara...

Av Anna - 27 april 2014 18:30

           Hej allihopa! Nu slänger jag in några bilder igen! Denna gången är det från Liseberg! :)         Polketten         Anders var sjuk så hans kusin Morgan var med och spelade så fint så. Varm om fötterna var han o...

Av Anna - 12 februari 2014 16:12

               Några bilder från Statt i Eskilstuna den 1 Feb i år! En riktigt kul kväll! :)                     ...

Av Anna - 16 december 2012 18:38

 Hej alla!  Har kommit fram till att jag avslutar bloggen nu. Har inte tröttnat på er  eller LarzKristerz. Jag har tröttnat på bloggen bara. Trodde aldrig  när jag började 2 Maj 2009 att jag skulle blogga så länge som jag  gjort! Men det har ...

Av Anna - 3 september 2012 19:05

HEJ IGEN! JAG HAR KOMMIT FRAM TILL ATT JAG PAUSAR FANZONE ETT TAG. VET EJ NÄR JAG BLOGGAR IGEN. MEN JAG HAR JU EN FACEBOOK SIDA OCKSÅ SOM HETER  LARZKRISTERZFANZONE. DÄR KAN NI SOM VILL LÄGGA IN BILDER OCH FILMER.     PÅ ÅTERSEE...

Presentation


LarzKristerzfanzone.Bloggen för LK fans!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards