Alla inlägg den 20 december 2009

Av Anna - 20 december 2009 16:32

Av Anna - 20 december 2009 15:53

Ja då var man på väg till Jacobs loge i Degerfors! Jättemysigt ställe!

Mycket folk där med! Och som vanligt när man är på L-K så är det

himla trevligt, kul och bra stämning! Träffade lite nytt folk även här.

Irene, Marie och Magnus från Åtvidaberg. Och Caisa från Mariestad.


     

Rätt som det var under kvällen så börjar Micke prata om Anna, ja hon har en

fans sida om oss..m.m.Jag tänkte, Men va säger han!? Och sen skulle man

vinka till publiken..Och sen säger Stefan: Alltså jag har ju inte fattat vem denna

Anna är! Ja så då fick jag vinka på honom...Hua sånt är man inte van vid att

typ 1000 personer står och kollar på en..(Nu såg väl inte alla mej,men dom som

stod vid scenen och höll sej på dansgolvet såg ju mej..)Men jag överlevde det också!..ler 

  Men ser ni mej nångång när ni är ute och dansar till L-K, Så kom bara fram

jag är inte farlig...ler    

Imorgon går resan vidare till Göteborg!//Anna 

Av Anna - 20 december 2009 13:04

Min utsända reporter Carro var i Strängnäs igår kväll.

Och hon har varit så snäll och skickat bilder! Tack Carro!!


                         

Av Anna - 20 december 2009 12:28

Hej hej! Hur har ni det i det kalla men fina vädret?

Vad tyckte ni om kampen igår? Jag gillar The Playtones!

Och "Carina" gjorde dom väldigt bra, Även Titanix fick till

"Carina" riktigt bra, Lite tuffare sound men bra! Ha ha!

såg ni L-K? Så himla goa! Och ser man på publiken så är

det inte många som tittar på Playtones, Utan dom kollar

uppåt där L-K var! Kram//Anna


Presentation


LarzKristerzfanzone.Bloggen för LK fans!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards