Direktlänk till inlägg 29 januari 2010

Frågor till Trond!

Av Anna - 29 januari 2010 10:55

Hej på er! Hur går det med er i snön som har fullkomligt vräkt ner! och nu

snöar det igen...Hoppas ni mår bra iallafall!! Nu ska det grillas igen! Denna

gång är det Trond som har svarat på fanzones frågor! Då kör vi! //Anna

  

1. Beskriv Larz Kristerz 2009 med tre ord?


Kul, omtumlande och framgångsrikt 


2. Spelar du något mer instrument än elgitarr?


Är i egentligen el-basist från början. Tycker det är kul att spela kontrabas oxå,

gärna till dragspel eller bluegrass musik.


3. Vilket var roligast? Dansbandskampen, Att få guldklaven eller att ha varit med

i allsång på Skansen?


Dansbandskampen var ju först där vi fick vårat enorma genomslag samt vi

svetsades samman som grupp undet tiden vi kämpade med allt från låtar till

media under denna intensiva period, Vi lärde oss mycket på kort tid.


4. Ni gjorde ju en del covers i dansbandskampen, Vilken tycker DU att ni lyckades

bäst med?


Purple rain, Även yester you yester me svängde och var kul.


5. Till sist! Hur kändes det att vinna en grammis? Sveriges största musikpris?


Vi har ju fått flera tunga priser förra året, Guldklaven, Kulturpris, Företagspris

sålt platina respektive dubbel platina. Men då vi fick grammisen kände jag att

alla hundår som man gjort i olika band att det har varit värt allt för att gå upp

och känna total hysterisk glädje och lycka på grammis scenen, Pricken över i...


Tack så mycket Trond för att du ville svar på mina frågor!//Anna

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 18 maj 2014 19:59

   Hejsan igen! Här kommer bilder från Mariestad igår. En himla kul kväll! LK spelade nonstop  med Flippers.     Bra där! :)               Nya scenkläder, Vad tycker ni?              LK fans, Marianne ville inte vara...

Av Anna - 27 april 2014 18:30

           Hej allihopa! Nu slänger jag in några bilder igen! Denna gången är det från Liseberg! :)         Polketten         Anders var sjuk så hans kusin Morgan var med och spelade så fint så. Varm om fötterna var han o...

Av Anna - 12 februari 2014 16:12

               Några bilder från Statt i Eskilstuna den 1 Feb i år! En riktigt kul kväll! :)                     ...

Av Anna - 16 december 2012 18:38

 Hej alla!  Har kommit fram till att jag avslutar bloggen nu. Har inte tröttnat på er  eller LarzKristerz. Jag har tröttnat på bloggen bara. Trodde aldrig  när jag började 2 Maj 2009 att jag skulle blogga så länge som jag  gjort! Men det har ...

Av Anna - 3 september 2012 19:05

HEJ IGEN! JAG HAR KOMMIT FRAM TILL ATT JAG PAUSAR FANZONE ETT TAG. VET EJ NÄR JAG BLOGGAR IGEN. MEN JAG HAR JU EN FACEBOOK SIDA OCKSÅ SOM HETER  LARZKRISTERZFANZONE. DÄR KAN NI SOM VILL LÄGGA IN BILDER OCH FILMER.     PÅ ÅTERSEE...

Presentation


LarzKristerzfanzone.Bloggen för LK fans!

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards