Direktlänk till inlägg 9 februari 2010

Carros bilder från Borås Parken!

Av Anna - 9 februari 2010 11:42

Hej hej! Här kommer Carros bilder från Lördagen i Borås.

Och det är även hennes kommentarer under bilderna.

Mot Boråsparken!

   

Fast detta är min bild(Annas)Jag fick inte med den i mitt inlägg från Borås

Morgan på munspel som han är grym på!!

 

Men nu har Peter gått vilse, Och dessutom sjunger i två mickar samtidigt..

     

Anna rockar loss!

Sedan skulle det bli Jackson och då var det dags för Anna A..

På bild läser Peter på texten ha ha...

   

Sköna Kent och mega värsting coola Tobbe

             

I vanlig ordning så spelades det hårt med den stackars keyboarden!

 

Trond!

 

Här har vi Micke!

 

Jag(Carro),Suss med dotter Emelie. Trogna läsare av min Scotts blogg och mina goa vänner.


TACK CARRO FÖR ATT JAG FÅR TA DINA BILDER!! SÅ FIINA!! 

//Anna

 
 
Ingen bild

Marianne

9 februari 2010 12:03

Tack för titten! Roligt att se....=)

 
jenny

jenny

10 februari 2010 10:23

härliga bilder!

http://jennt.blogg.se

 
Ingen bild

Mallis

10 februari 2010 13:47

Vad kul och få se Anna Andersson på lite kort! Hon var jättebra igen! Underbar utstrålning!

 
Ingen bild

Erica

10 februari 2010 14:30

Håller med föregående! Anna Andersson du är så mysig! Men snälla grabbar i LK kan inte Anna få sjung någon mer sång med er.

 
Ingen bild

Marianne

10 februari 2010 16:26

Hej på er alla LK fans! Det skulle vara roligt om Anna Andersson faktiskt fick sjunga någon mer sång med er grabbar! Lika förvånad hur hon bara hoppar upp utan att ha tränat innan med dom! Japp, go tjej det där! Super bra spelning i Borås parken grabbar!

 
Ingen bild

Anders

10 februari 2010 17:23

Trevliga bilder! Kul att se att både Anna Andersson och Anna E, fanns bland bilderna! Misstänker att Anna A sjöng kanon bra som i Skara! Anna E, du är så söt! Hoppas att du får din orkester Anna Andersson!

 
Carro

Carro

11 februari 2010 18:54

Anders!! AnnaE är singel!!

http://carropiiz.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 18 maj 2014 19:59

   Hejsan igen! Här kommer bilder från Mariestad igår. En himla kul kväll! LK spelade nonstop  med Flippers.     Bra där! :)               Nya scenkläder, Vad tycker ni?              LK fans, Marianne ville inte vara...

Av Anna - 27 april 2014 18:30

           Hej allihopa! Nu slänger jag in några bilder igen! Denna gången är det från Liseberg! :)         Polketten         Anders var sjuk så hans kusin Morgan var med och spelade så fint så. Varm om fötterna var han o...

Av Anna - 12 februari 2014 16:12

               Några bilder från Statt i Eskilstuna den 1 Feb i år! En riktigt kul kväll! :)                     ...

Av Anna - 16 december 2012 18:38

 Hej alla!  Har kommit fram till att jag avslutar bloggen nu. Har inte tröttnat på er  eller LarzKristerz. Jag har tröttnat på bloggen bara. Trodde aldrig  när jag började 2 Maj 2009 att jag skulle blogga så länge som jag  gjort! Men det har ...

Av Anna - 3 september 2012 19:05

HEJ IGEN! JAG HAR KOMMIT FRAM TILL ATT JAG PAUSAR FANZONE ETT TAG. VET EJ NÄR JAG BLOGGAR IGEN. MEN JAG HAR JU EN FACEBOOK SIDA OCKSÅ SOM HETER  LARZKRISTERZFANZONE. DÄR KAN NI SOM VILL LÄGGA IN BILDER OCH FILMER.     PÅ ÅTERSEE...

Presentation


LarzKristerzfanzone.Bloggen för LK fans!

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards