Alla inlägg under mars 2010

Av Anna - 18 mars 2010 18:33

Hej vänner!! Äntligen så har jag kunnat ladda ner denna video! Som jag har

hållt på! Men nu satt den! Ha! Jag hoppas ni har haft en bra dag och ni får ha

en fortsatt bra kväll! Kram Anna!

Denna fina låt filmade jag i Örebro på Brunnsparken i Januari.

Av Anna - 17 mars 2010 10:25

Hej alla! Hoppas ni mår fint! Känner ni att våren är på väg..Lite iallafall..

Så gött! Å vad många svar jag har fått in från tipspromenaden! Nu på Fredag

den 19 är det sista dan ni ska maila svaren!! På Lördag kommer jag utse

vinnaren här!! Det blir svårt, Får nog lotta fram vinnaren. Och som vanligt

har jag haft för lätta frågor...ler..Ha en bra dag i solen! Kram på er!//Anna

  

Av Anna - 16 mars 2010 19:51

Go Kväll vänner! Jag tänkte att jag skulle påminna

er om var LarzKristerz ska befinna sej i helgen!

På Fredag gästar dom Norrköping och danstället

heter Borgen! Och på Lördag åker dom vidare ner

till Kalmar och det populära placet Sandra! Hoppas

det kommer bilder både från Norrköping och Kalmar!

Behövs lite nya bilder här! Från Kalmar kan jag nästan

säga säkert att det kommer pics! Eller hur Mia, Nilla och

Lina??  Är det fler här som har tänkt ta med kameran

och maila bilder hit så är det väldigt välkommet!!


Ja! Det var va jag ville ha sagt idag!//Anna

Av Anna - 15 mars 2010 17:57

God kvällen på er! jag skulle ju visa en ny film här tänkte jag..

Men datorer! Ahhh!! Ibland blir man ju tokig! Så det får bli en

film i repris här tänkte jag! Denna är från Skara i Nov. ha en

fortsatt bra kväll!! Kramar Anna

Av Anna - 15 mars 2010 10:57

Hej på er! Vad många mail det har kommit in med svar från tipspromenaden!

Jättekul att ni är med och tävlar! Här skulle jag lagt in en film idag...Som jag

hittade i en av mina mappar..Men!! Den stora datorn är stendöd! så det blir inget

med det! Ja jag hoppas med lite hjälp att jag får ordning på den igen!


Ha en bra Måndag!//Anna

Av Anna - 14 mars 2010 11:50

Hej alla vänner! Hoppas allt är bra med er! Vad tyckte ni om finalen i

Melodifestivalen igår? Jag hade inte Anna som favorit, Men samtidigt

tycker jag att det är kul med en ny ung stjärna som Sverige förhoppningsvis

ska skicka iväg till Oslo. Vi är ju inte där än..Anna måste ju kvala först.

Men nog pratat om det. En annan stor grej som börjar nu på Lördag är ju

Körslaget! Satt igår kväll och tänkte tillbaka när man var på det i fjol...

Vilket drag vilket ös!!! Det är nog det häftigaste jag varit med om.

Nu ska jag inte tjata mer, Utan helt enkelt lyssna på Team Stefan och

Sweet child of mine. Det var denna kvällen jag var där! Ha en bra Söndag!

Av Anna - 13 mars 2010 09:42

Nu har vi nått vårat mål och kommit upp till Älvdalen!

Här är nämligen fråga 5! Jag hoppas ni är många som

varit med denna vecka och tävlat, Den 19 Mars vill jag

ha in svaren. Maila till Krogstorp5@hotmail.com

Glöm inte att skriva med namn och adress, Så jag vet

vart jag ska skicka vinsten! Ha en bra Schlager Lördag!


Fråga 5

Vilket skivbolag tillhör LarzKristerz?

 

1. Warner Music

 

X. M&L Records

 

2. Sony Music

 

Nä det är väl bara att börja traska hemåt igen då...

  Kom kom medan somsomsommaren...  

 

 

Presentation


LarzKristerzfanzone.Bloggen för LK fans!

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards