Direktlänk till inlägg 18 december 2009

Årskrönika del 2

Av Anna - 18 december 2009 12:15

Hej! Ja då fortsätter resan ner mot Ekebo. Jag och Lena drog ner på

Lördagen den 4 Juli. En varm och  solig dag, Och tur var la det för vi skulle

bo i tält. Där inne på området träffade vi Carro, Ickaa, Mia, Nilla och

Marita. Dom var nog mest där för Scotts tror jag..För när L-K och Scotts

drog igång kl 21 i varsitt tält så var det jag som gick iväg till tältet där

L-K skulle spela, Och dom andra tjejerna drog iväg mot Scotts tältet. Det

var en himla kul kväll! med massor med folk! Massor massor!!!

 

Och fy satan va varmt det var i tältet! När jag kom ut därifrån så var jag bara tvungen att köpa en cider. Det var lite kul...ler..Jag gick fram till baren och sa:

Hej! jag ska ha en cider 

Bartendern:Det har vi inte här(På en bred skånska)

Jag:Öh..Nä hä...

Bartendern:Nä det har vi därborta(Och pekade åt ett annat håll)

Jag:Men det står ju bakom dej ju!

Bartendern:Jaha! cider! jag trodde du sa cigg!

Efter mej kom det en tjej och hon sa:HEJ! JAG SKA HA EN PÄRONCIDER!

(Sa hon väldigt tydligt och högt)  

      

LarzKristerz spelade i tre omgångar denna kväll ,Ihop med Lasse-Stefanz

Fler band som spelade denna kväll var Arvingarna, Scotts Och Wisex



  


  

I Ekebo var det första gången man fick träffa Tobbe.Trevlig prick. 

Och lite annat nytt folk som tex Lina Fredriksson.Jag måste bara tillägga

att dom andra tjejerna dök allt upp i tältet där L-K spelade också Dom var

nog inte bara där för Scotts...Som sagt! Det var en helkul kväll och låång

jag och Lena gick "hem"till tältet vi halv 4..Och efter denna vistelse i Ekebo

blev Anna sjuk, Sover man i ett tält med mycket kondens och fuktiga säng

kläder så kan man inte bli nåt annat..Men det är en annan historia.

imorgon blir det uppåt landet, Nämligen till fina Dalarna och Malung!

Ha en bra Fredag!//Anna




 
 
Ingen bild

Nilla

18 december 2009 15:28

Hej!
Kul att få läsa din årskrönika. ser fram emot mer läsning....
Kram Nilla

 
Ingen bild

Lena

19 december 2009 15:23

Tack snälla Anna för lite värme denna kalla vinterdag, vilken tur vi har, sol och varmt på sommaren och iskallt på vintern. Tur att det inte är nu vi skall bo i tält. Vi hade kanonkul när vi var iväg, så kul att jag glömde att jag var sjuk. Tack alla snälla och trevlig människor som vi träffade, med er hjälp så blev lördagskvällen ännu bättre. Hoppas att vi kan göra detta någon gång mera, även om det nu inte blir Ekebo så kan det ju bli någon annan stanns.
Men Anna, då måste vi ha ett bättre tält, vill inte bo med så mycket kondens mera, det vill nog inte du heller.
Ha nu det riktigt bra Anna så hörs vi snart, kramisar Lena

 
Ingen bild

AnnaE

19 december 2009 20:32

Ja det var en trevlig kväll!
Tack för att du åkte med!

//AnnaE

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 18 maj 2014 19:59

   Hejsan igen! Här kommer bilder från Mariestad igår. En himla kul kväll! LK spelade nonstop  med Flippers.     Bra där! :)               Nya scenkläder, Vad tycker ni?              LK fans, Marianne ville inte vara...

Av Anna - 27 april 2014 18:30

           Hej allihopa! Nu slänger jag in några bilder igen! Denna gången är det från Liseberg! :)         Polketten         Anders var sjuk så hans kusin Morgan var med och spelade så fint så. Varm om fötterna var han o...

Av Anna - 12 februari 2014 16:12

               Några bilder från Statt i Eskilstuna den 1 Feb i år! En riktigt kul kväll! :)                     ...

Av Anna - 16 december 2012 18:38

 Hej alla!  Har kommit fram till att jag avslutar bloggen nu. Har inte tröttnat på er  eller LarzKristerz. Jag har tröttnat på bloggen bara. Trodde aldrig  när jag började 2 Maj 2009 att jag skulle blogga så länge som jag  gjort! Men det har ...

Av Anna - 3 september 2012 19:05

HEJ IGEN! JAG HAR KOMMIT FRAM TILL ATT JAG PAUSAR FANZONE ETT TAG. VET EJ NÄR JAG BLOGGAR IGEN. MEN JAG HAR JU EN FACEBOOK SIDA OCKSÅ SOM HETER  LARZKRISTERZFANZONE. DÄR KAN NI SOM VILL LÄGGA IN BILDER OCH FILMER.     PÅ ÅTERSEE...

Presentation


LarzKristerzfanzone.Bloggen för LK fans!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards