Alla inlägg under februari 2010

Av Anna - 11 februari 2010 21:42

Hej på er alla goa fans! Visste inte riktigt vad jag skulle lägga in här

idag.   Så det fick bli en film! Från Borås i Lördags. Tobbe sjunger

kalenderflickan. Kram på er! //Anna   

Av Anna - 10 februari 2010 21:21

Det är många fans som vill höra Jackson igen! Och här kommer den!

Från Borås i Lördags!  //Anna

Filmad av: AnnaE


Av Anna - 10 februari 2010 19:33

Hej! Fick låna det senaste numret Får jag lov utav Anna A. och där i var det bilder

från Grammisgalan.

  

Om ni tittar längst till höger på den översta bilden så ser ni nån som inte tillhör

L-K.Det är Ralf Gyllenhammar i hårdrocksbandet Mustasch, Och dom fick ju också

en grammis. Ni som följer fanzone vet ju att Mustasch är mitt andra favoband.

Och jag har även en Mustasch Fanzone.Om ni vill kolla hur den ser ut så kolla mina länkar längre ner till vänster på denna sida. Men ni kan vara lugna! L-K fanzone är och kommer vara NR 1!!!



Måste bara skriva en liten kul grej faktiskt, Ralf hade sagt på grammisgalan till

L-K att  han och familjen brukar lyssna på "Carina" i bilen..lite coolt..ler


  

Av Anna - 9 februari 2010 11:42

Hej hej! Här kommer Carros bilder från Lördagen i Borås.

Och det är även hennes kommentarer under bilderna.

Mot Boråsparken!

   

Fast detta är min bild(Annas)Jag fick inte med den i mitt inlägg från Borås

Morgan på munspel som han är grym på!!

 

Men nu har Peter gått vilse, Och dessutom sjunger i två mickar samtidigt..

     

Anna rockar loss!

Sedan skulle det bli Jackson och då var det dags för Anna A..

På bild läser Peter på texten ha ha...

   

Sköna Kent och mega värsting coola Tobbe

             

I vanlig ordning så spelades det hårt med den stackars keyboarden!

 

Trond!

 

Här har vi Micke!

 

Jag(Carro),Suss med dotter Emelie. Trogna läsare av min Scotts blogg och mina goa vänner.


TACK CARRO FÖR ATT JAG FÅR TA DINA BILDER!! SÅ FIINA!! 

//Anna

Av Anna - 8 februari 2010 18:40

Hej igen! Ja idag är jag på G! Pratade med Anna A idag och hon sa

att det fanns vimmelbilder från Borås Parken ute på Danslogen.

Kolla in min länk till danslogen till vänster längre ner här. Gå in

på deras bildgalleri så hittar ni bilderna där. Får nog mer bilder

från Carro också. Det var många som frågade efter Stefan i Lördags.

Det var nog fans som aldrig är inne på varken L-K:s hemsida eller

fanzone. Men som sagt, Stefan är tillbaka 1 Mars. Du är saknad Stefan!!


Av Anna - 8 februari 2010 18:20

Fick tips från Marie Hållander! Hennes gubbe Magnus hade inhandlat

denna tidning. Nu är ju texten väldigt liten, Kan vara lite svårt att läsa. 

Men bilderna går ju att kolla på. Tack Marie och Magnus för detta!!

        

Av Anna - 8 februari 2010 17:40

Hej alla fans! Hoppas allt är bra med er!! Kollade ni på Bingolotto igår?

Vilken fin låt dom sjöng alla goa dansbanden! Ni kan kolla igen här om

ni vill. Spola fram till tiden 37.25.//Anna

Av Anna - 7 februari 2010 22:29

Godkväll! Ja nu sent om sider kommer mina bilder..Ah det rimmade ju..  

En kanon kul kväll med ett bra ös både på publiken och L-K! Träffade även här lite nytt folk! Kul att ni kommer fram och pratar. Jag ber om ursäkt till en kille som jag ej fick namnet på, Men jag  var på väg till tröj-shoppen för att stå där sista dansen..Morgan ville gärna dansa med sin Malin  

Glad Tobbe!

      

    

Hmm..ja så kan man ju också göra.... 

 

Carro lär sej linedance utav Lekåsa gänget. Jag var med där också ett tag men..nja..det var lurigt, Men verkar himla sköj!

    

Trond ser så nöjd ut...

Kramgoa nyfunna vänner Anna A och Carro 

Såg ni bingolotto ikväll? Peter var ju med och sjöng..Morgan och Kent var med i kören.En mycket fin låt,Jag blev rörd...

   

Ja, nä men Carro är över på L-K sidan mer och mer..jo då satt dä...




 

Hej Micke Micke hej! Du är helt okej! Hej Micke!

Kommer ni ihåg den låten med Carola? Fast den heter

ju egentligen Mickey..Men det är la inte så noga..

Lägg focus på Morgan nästa gång ni ska på L-K, Han är grym!

Han visar framfötterna mer och mer...  

  Full fart på dansgolvet!!          

Eftersom Kent har ramlat ner en gång från scenen så ville han nog ta det säkra före det osäkra och helt enkelt hoppa ner, Också kan man ha scenen som

keyboard stativ!

   

Morgan var helt enkelt på g!!

  Och dessa två också!    

Slutligen en gruppbild.Jag måste bara citera Carro vad hon tyckte om kvällen.

Micke funderade över när jag skulle starta en annan blogg??!! Peter har skönast

humor,Morgan förvånade,Tobbe är så charmig som vanligt, Trond med, Kent var

svin trevlig. Och Malin är som vanligast sötast av alla och allt var BÄST bara!!


    

Och sen åkte vi hem nöjda och glada, Och här verkar det som Carro

har hittat ett nytt favo band..eller nån kanske..??  

Presentation


LarzKristerzfanzone.Bloggen för LK fans!

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards